Umíte držet krok s trendy?

V dnešním rychle se měnícím marketingovém prostředí se nemůžete spoléhat na „včerejší“ informace. K tomu, abyste mohli dlouhodobě prosperovat je potřeba neustále si udržovat přehled o nových trendech.

- Vyčleňte si čas, který budete pravidelně věnovat pouze této činnosti. Může to být pouhých několik minut týdně.

- Mějte oči otevřené. Využívejte každodenní zkušenosti jako zdroje informací. Například věnujte pozornost novým výrobkům při nákupech.

- Neustále sledujte konkurenty. Ať už návštěvou na jejich internetových stránkách nebo přímo v kamenné pobočce. Nemusíte se věnovat tomu, zda jsou lepší než vy, vaším cílem je udržet si aktuální náhled na situaci na trhu.

- Média by měla být vaším partnerem. Nedělejte průzkum sami. Většinu práce za vás obvykle provedou média. Sledujte proto odpovídající tisk. Z vašich zjištění udělejte aktivum, které pomůže vylepšit vaše podnikání a vytvářet nové produkty a služby.

-av-
Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com