Tři nezbytné kroky, když přestanou jít obchody

Existuje celá řada příčin, kvůli nimž se firmě přestanou dařit obchody. Pokud problém spočívá ve schopnosti vašich zástupců prodávat, je nutné, abyste ihned podnikli následné tři kroky, které vám pomohou dostat se v oblasti obchodu zpět na špici.

Ilustrační snímek

Aktivizace týmu

Týmová spolupráce je pro úspěch klíčová. A to platí zvláště v období krize. Server INC.com proto při poklesu prodejů radí uspořádat interní poradu a poslechnout si názory všech členů týmu.

V čem vidí problém, jaké navrhují řešení, co je podle nich špatně? Různé pohledy vám pomohou prozkoumat příčiny a možnosti, které by jednoho samotného člověka nemusely napadnout.

Audit nabídky

Období prudkého snížení uskutečněných obchodů je vhodná doba k zamyšlení nad celou základní koncepcí produktu a způsobu jeho prodeje.

Trhy se neustále proměňují a co fungovalo před dvěma lety již dnes může být zastaralé. Nebojte se tedy ponořit do samotných základů nabízeného produktu a vašich obchodních strategií.

Noví zákazníci a nové cílové skupiny

Možná stále hledáte v těch samých vodách. Častým problémem firem je, že používají stále tytéž kanály pro získávání nových kontaktů, přičemž tyto kanály mohou po nějaké době vyschnout nebo minimálně poklesnout v počtech nových kontaktů, které generují.

Zkuste najít nové způsoby, jak se dostat k potenciálním klientům. Snažte se vymyslet, jaké doposud opomíjené cílové skupiny byste mohli oslovit, a jakým způsobem je svou nabídkou zaujmete.

-mm-

Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com