Tři hříchy inovativního pracoviště

Ve své snaze podporovat inovace by se každý manažer měl ujistit, že sobě i svým lidem neznesnadňuje realizaci nejlepších nápadů. Článek upozorňuje na tři základní chyby.

- Neříkejte: „To už stačí.“ Vaším úkolem je podporovat lidi s novými nápady, nikoli je odrazovat. I když máte pocit, že není třeba přicházet s novinkou každých 20 vteřin, neodmítejte bez vysvětlení. Naopak ukazujte směr, kterým uvažování posouvat.

- Neříkejte: „To nebude fungovat.“ Ne každý nápad, který uslyšíte, může fungovat. Pokud to však budete opakovat často, nových nápadů se již nedočkáte. Místo toho, abyste říkali, jak daná věc nebude fungovat, říkejte, jak byste si přáli, aby fungovala.

- Nedělejte inovátorskou práci za své lidi. Nepřehlušujte jejich nápady svými. Všímejte si, že často přicházejí s novými nápady, které vás nenapadnou.

-kk-

Zdroj: Bloomberg Businessweek - portál prestižního amerického týdeníku Business Week a mediální agentury Bloomberg
Zobrazit přehled článků ze zdroje Bloomberg Businessweek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace