Tajemství úspěšné obchodní prezentace

Jak efektivně předat obchodní sdělení, když máte podle průzkumů méně než 13 vteřin, abyste udělali dojem? Využijte nástroj, který komunikuje 60 000 x rychleji než text – grafiku a zvažte následující rady:

- Používejte grafiku ke zvýraznění benefitů, vlastností a odlišností vašich produktů, které se mohou jinak ztratit v moři slov. Nezapomeňte zodpovědět otázky publika. Graficky podtrhujte hlavní body a objasněte, proč jsou tyto informace cenné a důležité.

- Zaměřte veškerou grafiku na zákazníka.

- V jednoduchosti je síla. Zaměřte se na nejdůležitější otázky vašeho publika a ujistěte se, že vaše grafika tyto otázky jasně zodpoví. Vyhněte se používání přílišného množství odlišných obrázků, linií, tvarů, vzorů, textur a barev.

 

- Vytvořte šablonu. Definujte grafiku, textové styly, barvy a vytvořte šablonu, která zajistí konzistenci vaší prezentace, která podpoří důvěru vašeho publika.

 

- Pojmenujte součásti celku srozumitelně. Čím jasnější budou vaše klasifikace, tím efektivnější bude vaše vysvětlení. Díky tomu bude i vaše grafika účinnější. Vyhýbejte se legendám – ty dodávají vizuální „nepořádek“ a nutí publikum plýtvat cenným časem snahou rozluštit vaše dodatečné sdělení.

 

- Dbejte na kvalitu. Neprofesionální grafika prozradí publiku, že nebylo dostatečně důležité, abyste si dali na čas a připravili kvalitní prezentaci. Nabízejte nejlepší řešení atraktivní grafikou a fotografiemi.

-av-

Zdroj: Presentations - informace o technologiích a technikách efektivní komunikace
Zobrazit přehled článků ze zdroje Presentations