Systémy Business Intelligence v organizačním učení

Dokáží návrháři a implementátoři systémů Business Intelligence optimálně využít organizační teorii a zvýšit tak pravděpodobnost toho, že implementace a další využívání takového systému bude skutečně úspěšné? Organizace se všemi jejími složkami je jakýmsi kognitivním systémem: vyjadřuje určité prostředí, vyvozuje z něj konkrétní závěry a na jejich základě jedná a učí se ze svých kroků. Systém Business Intelligence by měl tento proces podporovat na různých úrovních organizačního učení.

Článek se zaměřuje na to, jak mohou návrháři systémů Business Intelligence prakticky využívat organizační teorii za účelem účinnější implementace svých systémů. Existují dvě klíčové oblasti, kde tento přístup lze uskutečnit:
1. Správné zhodnocení úrovně organizačního učení a intervencí, které projekt BI vyžaduje k tomu, aby byl úspěšný.
2. Integrace změny na správné úrovni instituční paměti organizace nebo znalostní struktury.
Zdroj: DM Review - stránky věnované správě dokumentů, Business Intelligence a řízení vztahů se zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje DM Review