Správa obsahu - povinná výbava moderního manažera

Internet změnil způsob řízení, jaký se v organizacích uplatňuje. Až dosud byli manažeři zaměřeni především na kontrolu a komunikaci se zaměstnanci. Nyní se s rozvojem podnikových informačních portálů začali zaměřovat také na „čtení a psaní“. Tento trend jen podtrhuje skutečnost, že až 80 % podnikatelů a manažerů si zvolilo jako svůj primární komunikační nástroj e-mail, o kterém se navíc domnívají, že je mnohem efektivnější než telefon.

Proč lidé dávají přednost e-mailu před telefony? Jednak umožňuje komunikaci s více protějšky najednou, která je navíc velmi rychlá a dá se formálně zaznamenávat. A právě schopnost formálního zachycování informací patří k „povinné výbavě“ současných vedoucích pracovníků. V této oblasti mnoho firem zaostává – pouze cca 6 % z nich například provádí pravidelně vyhodnocování návratnosti investic do firemního intranetu, což svědčí o tom, že jim jeho obsah těžkou hlavu nedělá.
Zdroj: Marketing Profs - americký server z oblasti reklamy a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Profs