Společnost Wells Fargo & Co. těží z urychlené změny oddělení lidských zdrojů

Bankovní a finanční společnost Wells Fargo & Co. se potýkala se zastaralým systémem získávání informací pro zaměstnance, když 55 pracovníků dvou informačních center muselo obsluhovat 100 000 zaměstnanců. Fúze se společností Norwest, k níž došlo v roce 1998, uspíšila zavádění nového řešení informačních center založeného na správě znalostí. Řešení dodala společnost Authoria Inc.

V současné době stačí, aby pracovník informačního centra zadal systému několik klíčových slov a pak již jen vybíral z nabídnutých možností. Samozřejmou snahou informačních center je odpovídat na dotazy přesně, důsledně a rychle. Existence centralizované báze znalostí se ukázala jako nutnost.

Článek se mj. týká časového harmonogramu zavádění nového systému a potíží, které se objevily v průběhu práce. Ty souvisely zejména s naplňováním báze znalostí.

Nový informační systém umožnil podstatné zkrácení doby výcviku pracovníků informačních center. Nepřetržité monitorování otázek a odpovědí ukazuje, kde jsou nejvíce nutné procedurální změny. Dalším krokem v rozvoji oddělení lidských zdrojů by mělo být zpřístupnění informačního systému zaměstnancům.

*Datum vydání:* 11/2000
Zdroj: Knowledge Management Magazine - zdroj informací pro oblast knowledge managementu (správy znalostí)
Zobrazit přehled článků ze zdroje Knowledge Management Magazine