Společnost Compaq Computers pořádá pro své zákazníky semináře s brainstormingem

Zatímco mnozí ostatní prodejci hardwaru podněcují potenciální zákazníky k investicím do technologií, snaží se společnost **Compaq Computer Corp.** přitáhnout kupující rozdělením znalostí, které jim mohou napomoci k růstu. Více o tomto přístupu vypovídá rozhovor s Josephem Batistou, který má na starost podnikové aktivity spojené s Internetem.

**Compaq** připravuje pro své zákazníky setkání (ozn. **iVelocity**), na nichž – metodou „brainstormingu“ – objevují nové nápady a obchodní plány. Setkání začínají 30-minutovou prezentací a obvykle trvají půl dne. Nejnovější dění v jednotlivých skupinách se sleduje prostřednictvím firemního intranetu.

Ukazuje se, že semináře **iVelocity** mají pro společnost **Compaq** ještě větší význam než pro její zákazníky. Vedlejším produktem tohoto přístupu bývají zajímavé technologie – ať už pro interní použití nebo pro budování nových řešení.

**Datum vydání: VIII/2001**
Zdroj: Knowledge Management Magazine - zdroj informací pro oblast knowledge managementu (správy znalostí)
Zobrazit přehled článků ze zdroje Knowledge Management Magazine