Spokojený personál se nerovná spokojenému zákazníkovi

Vytisknout

Mnoho manažerů věří teorii, že pokud je spokojený zaměstnanec, je spokojený i zákazník. Tento vzor už se tak rozšířil, že ani nikdo z manažerů nezkoumá, zda je to vlastně pravda. Vycházejí z toho hlavně díky knihám, které si přečetli, ale když by měli přinést důkaz na vlastní firmě a zaměstnancích, budou v koncích. Výzkum, který provedla Rosa…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace