Školení v cizím prostředí

Tým HR ve firmě Stew Leonard’s (řetězec obchodů s potravinami) praktikuje zajímavou školící aktivitu. Pravidelně pořádá exkurze do firem, které podnikají ve zcela odlišném sektoru. Název aktivity je „jeden nápad“. Důvodem je, že se každý účastník snaží pochytit během exkurze alespoň jednu zajímavou myšlenku, kterou by mohl aplikovat i ve své firmě.

„Ať už pracujete v jakémkoliv oboru, principy HR jsou všude podobné,“ říká Karen Mazako, viceprezidentka HR v Stew Leonard’s. Nápady, které jeho tým již převzal, zahrnují například některé aktivity z rodinných programů jiných firem.

-av-
Zdroj: Incentive Magazine - magazín zabývající se zaměstnaneckými výhodami a motivací.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Incentive Magazine
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace