Šest tipů pro efektivní spolupráci na dálku

Vytisknout

Mnoho malých podniků si to již uvědomilo. Potřebují spolupracovat se zaměstnanci, kteří pracují na dálku, zaměstnanci v terénu a také klienty a obchodními partnery. Spojí-li své týmy pomocí Internetu, zvýší produktivitu zaměstnanců, sníží náklady a zlepší komunikaci. Jaké nástroje tedy mohou pomoci se zdokonalením efektivity prací vykonávaných na dálku? Toto je šest nejdůležitějších nástrojů:- Sdílení kalendářových systémů.- Sdílení databází s kontakty.- Centralizované ukládání dokumentů.-…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace