Reklama na správu znalostí

Vytisknout

V roce 1997 se společnost Ogilvy & Mather Direct reorganizovala a vznikla nová společnost se značkou OgilvyOne. Součástí tohoto procesu bylo i vytvoření metodologie s názvem Customer Ownership, tedy vlastnictví zákazníků. Již z názvu je patrné, že firma se chtěla tímto krokem především přiblížit svým zákazníkům. Aby si tuto filozofii vštípilo všech 2500 zaměstnanců, bylo potřeba implementovat metodu, která by jim přechod usnadnila. Společnost se rozhodla pro systém správy znalostí, který…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace