Proč může být mobil nepřítelem marketingu

Vytisknout

Mobilní telefony změnily svět. Symfonie vyzváněcích melodií nás provází každý den, jsme vždy k dosažení a ve spojení. Pokud si ale s sebou vezmete telefon na prodejní nebo exhibiční akci a budete odpovídat na hovory, budete tak návštěvníkům vysílat následující:

- zaměření vašeho týmu není na tuto akci,

- zákazník není nejdůležitější osobou, ta pocta patří tomu, s kým hovoříte,

- potenciální obchod, který můžete se zájemci uzavřít není pro vaši firmu důležitý nebo hodnotný.

Přidejte k tomu velkou pravděpodobnost, že potenciální zákazník vyslechne část konverzace vašeho zástupce. Co uslyší?

- důvěrné obchodní podrobnosti, například jména zákazníků, objem objednávek a další. To mohou být pro případné konkurenty velice výhodné informace.

- osobní konverzaci – nic neodradí víc než příliš mnoho informací.

- humor nebo poznámky, které mohou být považovány za urážlivé.

Jaký vliv budou mít tato fakta na vaše marketingové sdělení?

Je možné, že užívání mobilních telefonů zabraňuje vašim lidem v předávání vašeho marketingového sdělení. Je to smutné, ale pravdivé a navíc ještě to nejlepší, v co můžete doufat. Ještě horší a pravděpodobnější je, že účastníci akce přijmou zcela jiné sdělení například:

- nemáme na vás čas,

- nejste pro nás dost důležití,

- nezajímáte nás,

- nejste hodni našeho času,

- nezasloužíte si naši pozornost.

To je nežádoucí situace a vyhnout se jí lze pouze zavedením striktní politiky:

- Mobilní telefony musí být během takovéto obchodní aktivity vypnuty.

- Zaměstnanci se mohou prostřídat a mimo prostory akce kontrolovat důležité zprávy a vyřídit nejdůležitější záležitosti.

- Zzaměstnanci, kteří mají osobní důvody pro trvalý kontakt by měli nastavit své přístroje tak, aby nepřijaly hovory, které nejsou důležité.

-av-

Zdroj: Presentations - informace o technologiích a technikách efektivní komunikace
Zobrazit přehled článků ze zdroje Presentations
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace