Mobilní telefony změnily svět. Symfonie vyzváněcích melodií nás provází každý den, jsme vždy k dosažení a ve spojení. Pokud si ale s sebou vezmete telefon na prodejní nebo exhibiční akci a budete odpovídat na hovory, budete tak návštěvníkům vysílat následující:
- zaměření vašeho týmu není na tuto akci,
- zákazník není nejdůležitější osobou, ta pocta patří tomu, s kým hovoříte,
- potenciální obchod, který můžete se zájemci uzavřít není pro vaši firmu důležitý nebo hodnotný.
Přidejte k tomu velkou pravděpodobnost, že potenciální zákazník vyslechne část konverzace vašeho zástupce. Co uslyší?
- důvěrné obchodní podrobnosti, například jména zákazníků, objem objednávek a další. To mohou být pro případné konkurenty velice výhodné informace.
- osobní konverzaci – nic neodradí víc než příliš mnoho informací.
- humor nebo poznámky, které mohou být považovány za urážlivé.
Jaký vliv budou mít tato fakta na vaše marketingové sdělení?
Je možné, že užívání mobilních telefonů zabraňuje vašim lidem v předávání vašeho marketingového sdělení. Je to smutné, ale pravdivé a navíc ještě to nejlepší, v co můžete doufat. Ještě horší a pravděpodobnější je, že účastníci akce přijmou zcela jiné sdělení například:
- nemáme na vás čas,
- nejste pro nás dost důležití,
- nezajímáte nás,
- nejste hodni našeho času,
- nezasloužíte si naši pozornost.
To je nežádoucí situace a vyhnout se jí lze pouze zavedením striktní politiky:
- Mobilní telefony musí být během takovéto obchodní aktivity vypnuty.
- Zaměstnanci se mohou prostřídat a mimo prostory akce kontrolovat důležité zprávy a vyřídit nejdůležitější záležitosti.
- Zzaměstnanci, kteří mají osobní důvody pro trvalý kontakt by měli nastavit své přístroje tak, aby nepřijaly hovory, které nejsou důležité.
-av-