Proč mohou být dobré firmy špatnou investicí?

Vytisknout

Průzkum nejvíce obdivovaných amerických firem časopisu a serveru Fortune slouží již téměř čtvrt století jako laťka pro posuzování firemní reputace. Nová studie ale představuje některá překvapivá zjištění, která přináší rozporuplné výsledky. Podle této studie se stalo, že akcie firem s nižší reputací překonaly ty výše posuzované.Jak ale mohou tací jako GE nebo Procter and Gamble zaostávat za jmény jako Delphi nebo Union Carbide? Podle Meira Statmana, profesora na Santa Clara University, který se…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace