Proč byste se měli zajímat o blogování

Vytisknout

Blogování je dnes na internetu běžným jevem. Firmám nabízejí internetové deníčky neformální a jednoduchý způsob komunikace se zákazníky i vlastními zaměstnanci. Důležité je uvědomit si, že blogy mohou ovlivňovat váš byznys, ať už pozitivně, nebo negativně. Článek proto shrnuje několik bodů, které byste o blogování měli vědět.

- Firemní blog je jednoduchou cestou k pravidelné komunikaci se zákazníky. Zákazníci mohou jeho prostřednictvím poznat vaši firmu z neformálního pohledu.

- Firemní blog je jednoduchou cestou k pravidelné komunikaci se zaměstnanci. Zaměstnanci mohou jeho prostřednictvím číst nebo publikovat aktuální informace nebo procházet starší informace v rozdělených sekcích. Na rozdíl od e-mailu zde mají všichni zaměstnanci přístup ke stejným formacím ve stejnou chvíli.

- Firemní blog může být hlasem vaší firmy, který povede návštěvníky vašich webových stránek. Aktualizuje se snadněji než celý web a může návštěvníkům lépe představit firemní kulturu.

- I vaši zaměstnanci si mohou vést své blogy. V takovém případě byste však měli zajistit, aby nezveřejňovali důvěrné firemní informace.

- Můžete vyhledávat blogy jiných firem, abyste se dozvěděli více o konkurenci. Čtěte blogy konkurentů, jejich zaměstnanců nebo dalších autorit, které se mohou vyjadřovat k vašemu odvětví, produktům nebo zákazníkům.

- Blogovat mohu i potenciální zaměstnanci. Čtením blogů se můžete seznámit s kvalitními uchazeči o práci, případně vyloučit ty, jejichž nevhodné vlastnosti byste jinak neodhalili.

-kk-

Zdroj: About HR - část amerického portálu About.com pro manažery lidských zdrojů
Zobrazit přehled článků ze zdroje About HR
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace