Problémy s technologií zpětného volání - u 49 % společností tato technologie nefungovala

Společnost **Aura Consulting** nedávno provedla průzkum, který měl prokázat, jak funguje technologie zpětného volání, kterou nabízejí některé firmy na svých webových stránkách. Tato technologie spočívá v tom, že zákazník zadá do formuláře na webové stránce své telefonní číslo a dotaz. Pracovník call centra by mu měl do určité doby zavolat zpět a na tento dotaz odpovědět.

Průzkum prokázal, že 49 % společností, které tuto možnost nabízely, nebylo schopno zpětné volání realizovat. Toto číslo je poměrně alarmující v době, kdy je velmi důležité vytvářet a udržovat kontakty se zákazníky.

Příčina tkví pravděpodobně v tom, že firmy tuto technologii nesprávně integrovaly do funkcí call center. Požadavky zákazníků se řadily do front a v některých případech museli zákazníci čekat na zpětné zavolání až 84 minut!

**Datum vydání:** 04/2001
Zdroj: CRM Forum - Nezávislé centrum pro řízení vztahů se zákazníky.
Zobrazit přehled článků ze zdroje CRM Forum