Přizvěte přátele do akce, budou z vás mít bohatce!

Když se vás někdo zeptá, jestli vám může nějak pomoci, buďte připraveni říct „ano“ s následujícími jednoduchými strategiemi. Nenechte si příležitosti klouzat mezi prsty. Buďte připraveni s malými žádostmi, které mohou znamenat rozdíl v úspěchu vašeho podniku. Vytvořte si systematické referenční marketingové požadavky, které přesně určí druh pomoci, jakou potřebujete a jaká vám pomůže. Je mnoho způsobů, jak vám a vašemu podniku vaši známí mohou pomoci.

* Mohou se o vás postarat poskytováním referencí.
* Mohou vás představit lidem, kteří potřebují vaše služby a produkty.
* Mohou schvalovat vaše produkty a služby.
* Mohou „vystavit“ vaše prospekty, produkty apod. ve svých kancelářích a domovech.
* Mohou šířit vaše informace.
* Mohou uveřejnit informace pro vás.
Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com