Začínající podniky se neobejdou bez přísného dohledu a pozornosti zakladatelů či vedoucích pracovníků. Z manažerů by se však nikdy neměli stávat osoby posedlé kontrolou druhých. Pokud nenechají své firmy přirozeně se rozvíjet, budou stagnovat. Zaměstnanci i možnosti narazí na překážku vedoucího představitele, který bude trvat na každém detailu, účasti na každé schůzi a přítomnosti u každého rozhodnutí. Článek proto manažerům nabízí pět rad, jak se přílišné kontrole firmy vyhnout.
- Zbavte se pocitu, že jste Superman. Ironií zůstává, že čím lepší jste v budování byznysu, tím složitější a hůře řiditelnou se firma stává.
- Hlídejte své ego. Nenamlouvejte si, že nikdo jiný než vy neudělá danou práci lépe. 
- Své povinnosti vykonávejte průběžně. I přes svou tendenci mít vše hotové již včera bezhlavě nedelegujte úkoly. 
- Využijte pomoci specialistů. Externí pohled vám může s řízením podniku pomoci.
- Práci rozdělujte mezi zaměstnance s příslušnou odpovědností.
-kk- 
   Article source bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům  
  
 