Ona nám ta nová strategie nějak nefunguje...

Vytisknout

Inovátoři vědí, že význam strategie se snižuje tak, jak stoupá nejistota. Řešením je strategizovat a znovu strategizovat. Realizace nikdy není tolik důležitá, jako když je srdcem strategie inovace. Inovace totiž vždy obnáší vkročení do nejistých vod. A tím, jak nejistota stoupá, klesá dobře promyšlená strategie. Při vytváření zcela nového obchodního modelu ani množství průzkumů nezodpoví všechny neznámé. Jediné, co zmůže strategie, je určit pravděpodobný počáteční bod. Odtud už musíte…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace