Oddělení společnosti British Airways poznávají hodnotu týmové práce

Řada velkých společností řeší obtížnou situaci na trhu práce pomocí systémů řízení pracovní síly. Výběr a zavádění nového systému zabraly severoamerické divizi společnosti **British Airways** dva roky. Největší překážku představovala nedorozumění mezi servisním oddělením a oddělením lidských zdrojů.

K včasnému dokončení projektu přispělo zahájení diskuse mezi odděleními o vlastnostech budoucího informačního systému. Sdílení informací umožnilo spojit všechny potřebné funkce do jediného řešení. Obě oddělení požadovala od systému tvorbu časového plánu a řízení docházky zaměstnanců.

Implementaci řešení zajistila kanadská firma **WorkBrain Inc.**, která již dříve spolupracovala s jinými leteckými společnostmi. Manažerka zaměstnaneckých služeb Georgia LaBarge uvádí nejdůležitější příčiny zpomalení projektu.

Systémy řízení pracovní síly jsou ve stále větší míře považovány za strategické nástroje.

**Datum vydání: V/2001**
Zdroj: Knowledge Management Magazine - zdroj informací pro oblast knowledge managementu (správy znalostí)
Zobrazit přehled článků ze zdroje Knowledge Management Magazine