Obývák, nebo kancelář?

Celá řada obchodních aktivit podléhá stereotypnímu vývoji z rohu obývacího pokoje do rohové kanceláře. Ve skutečnosti se však některé z nich lépe hodí právě do domácího prostředí. Dříve, než ale někdo začne podnikat domova, měl by zhodnotit tři základní kritéria. Důležitý je tedy konkrétně kontakt se zákazníky, možnost budování značky a dostatek prostru pro lidské a jiné zdroje.

Pokud jde o to, jakou podnikatelskou činnost je ideální provádět z domova, článek hovoří o architektuře, návrhářství interiérů, bytové výstavbě, profesích vztahujících se k vaření, zásobování, počítačových povoláních a obecně poskytování služeb. Opakem jsou pak obory působnosti vyžadující kancelář, například u lékařů.

**Datum vydání:** XII/2003
Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům
Zobrazit přehled článků ze zdroje bcentral