Nový manažer se musí nejprve zaměřit na zaměstnance

Ze zaměstnance manažerem. Tři klíčové věci pomohou tento přechod zvládnout.

To, že jste byli nejlepší zaměstnanec, ještě neznamená, že budete nejlepší manažer. Organizace často podporují silné zaměstnance a jako odměnu jim dávají manažerské funkce bez ohledu na jejich manažerské schopnosti. Jestliže jsou však noví manažeři ve své roli netrénovaní, mohou často narušit pracovní tok a vztahy se zaměstnanci.

Investujte svůj čas do zaměstnanců. Mluvte s nimi o tom, jak chtějí pracovat, co jim chybí, o co naopak nechtějí přijít, co očekávají od vás. Věnujte čas tomu, abyste si se zaměstnanci vytvořili dobré komunikační vztahy.

Rozdělte tým podle toho, co kdo umí a jaké má zkušenosti. Usnadní vám to rozdávání úkolů a zajistí vám to úspěch. Manažer by měl vždy vědět, na koho se s čím může obrátit. Ukažte zaměstnancům otevřené dveře, aby viděli, že za vámi mohou přijít s čímkoliv.

-pk-

Zdroj: Suite 101 - databáze odborných článků nejen pro manažery
Zobrazit přehled článků ze zdroje Suite 101