Novoroční cíle

Vytisknout

S příchodem nového roku si lidé budou opět dávat předsevzetí, že zhubnou, zaplatí dluhy, budou šetřit nebo se více věnovat rodině. Někteří budou mít i obchodní předsevzetí, jako že sníží náklady a zvýší zisky nebo kvalitu svých produktů, vybudují silné vztahy s partnery apod. V zásadě totiž cítí, že musejí podniknout určité kroky, aby si v obchodu polepšili.

Samotné předsevzetí však firemní úspěch nezaručí. Nejprve je třeba rozhodnout, čeho chce podnikatel v příštím roce dosáhnout. Pak přichází složitější úkol – stanovování přesných cílů. Specifické cíle by měly být určeny tak, aby bylo možné je měřit. Měly by být na očích všem, kteří je chtějí znát a kontrolovány průběžně.

-kk-

**Datum vydání:** XII/2004
Zdroj: About Management - část amerického portálu About.com věnovaná managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje About Management
Štítky: Řízení firmy
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace