Nová platforma pro CRM

V poslední době se množí firmy, které nabízejí nejrůznější softwarové aplikace pro CRM. Jejich nedostatkem je nízká flexibilita, finanční nákladnost a obtížná aktualizace. Objevuje se však také úplně nový typ aplikací. Jde o internetové služby, nabízející správu programů pro CRM.

Za použití formátu XML a SOAP by webové aplikace měly být schopny komunikovat se softwarovými aplikacemi jednotlivých firem. Vyhlídkou je tedy lepší propojitelnost jednotlivých systémů.

Přechod k nové platformě bude finančně náročný, dlouhodobě by však měl náklady spíše snížit. Nejvyhledávanější budou zřejmě na míru šité aplikace, věnující se konkrétní průmyslové či obchodní oblasti, v některých případech přímo konkrétnímu podniku.

Nový nástroj má přinést spolehlivější měření úspěšnosti a zákaznického potenciálu. Bude tak možné ještě zvýšit produktivitu firem a lépe uspokojit požadavky zákazníka.

**Datum vydání: IV/2002**
Zdroj: CRM Daily - americký portál věnovaný CRM a knowledge managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje CRM Daily