Neztrácejte čas s problémovými lidmi, obraťte se na odborníka

Pokud pracujete s protivními lidmi, je důležité je neodsoudit, ale najít v nich to dobré. Obzvláště to platí pro manažery. Po pochopení, akceptaci a uznání touží každý, bez ohledu na rozdílnost povah.

Každý člověk může být čas od času pro někoho problémovou osobou. I my sami. Do napětí se většinou dostávají rozdílnosti. V tom, jak řešíme úkoly, jak se chováme k lidem a k sobě. Rozdíly v záměrech a cílech. Často záměry lidí nepoznáme a hodnotíme jen konečný výsledek a chování. Cesta k vzájemnému pochopení vede přes pátrání po příčinách a záměrech, je to ovšem cesta tvrdé sebekontroly.

Vedoucí pracovníci se s problémovými lidmi střetávají ve dvou rovinách: mohou s nimi přicházet do napětí v individuálním kontaktu nebo potřebují řešit vztahy před více lidmi na pracovišti. Obě tyto roviny vyžadují uvážlivý přístup a jistou strategii, na kterou nemusejí manažeři přijít sami, nebo na ni přijdou metodou pokus omyl, což zabere více času a energie.

Proto je výhodnější rozebrat tuto situaci s odborníkem a nechat si poradit.

-pk-
Zdroj: HNonline - zpravodajský server slovenského ekonomického deníku Hospodárske noviny
Zobrazit přehled článků ze zdroje HNonline
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace