Nejčastější chyby začínajících firem

Vytisknout

Malé firmy mají malý prostor pro chyby. Chyba v začátku je může dokonce potopit dříve, než se stačí rozjet. Článek proto upozorňuje na běžné chyby začínajících malých firem. - Přeceňování produktů. Jednou z chyb je přesvědčení, že vaše produkty jsou lepší, než jak je vnímají zákazníci. - Nevyhodnocování poptávky. Nemyslete si, že váš produkt je vítěz", dokud nebudete mít silnou základnu lidí, kteří si budou myslet totéž. - Příliš pozdní zahájení práce se zákazníky. Chybou je také spojování se…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace