Ne vždy je chyba u zaměstnance

Vytisknout

Manažeři mají se svými zaměstnanci často spory ohledně výkonnosti. Místo toho, aby si však připustili svou roli vtomto problému, a podle toho upravili svůj přístup, obviňují zaměstnance. Situace je však ještě složitější. Kde leží odpovědnost za zničený vztah mezi manažerem a zaměstnanci a co můžete udělat, abyste to napravili?Méně efektivní manažeři často chybují vtom, že přemýšlejí o špatné výkonnosti takto: Proč to dělají? Nemohu jim věřit. Proč bych jim to měl říkat? Neměli by to vědět sami?…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace