Myslíte si, že jste špatný manažer?

Prodeje jsou na spodní hranice, roční obrat také nic moc, poslední projekt u klienta neuspěl, takže letos asi žádné prémie nebudou. Ale kdo je opravdu vinen - vy jako manažer, nebo váš tým? Nepotřebujte se jako manažer zlepšit?

Když se zkusíte zamyslet na tím, proč věci nevycházely, i když jste je měli výborně naplánované, zjistíte možná mnoho důvodů. Ovšem je špatné řešení svádět hned všechno na to, že vaši zaměstnanci koukají jen na peníze a podle toho jednají. Pokud si toto myslíte, tak opravdu nejste dobrý manažer.

Týmoví pracovníci totiž také touží po osobním uspokojení a chvále. Dobrý osobní vztah mezi manažerem a zaměstnancem je základem k tomu, abyste na konci roku viděli jen samé dobré výsledky

Pokud si myslíte, že jste špatný manažer, zamyslete se, kolik lidí z týmu pod vaším vedením odešlo a z jakých důvodů. Lidé totiž většinou neodcházejí kvůli kolegům, ale kvůli arogantnímu a nezpůsobilému vedení.

Jasná míra mezi tím, jestli je někdo dobrý nebo špatný manažer, je rovnováha mezi výsledky a stálostí zaměstnanců. Problém může být také v tom, že se více soustředíte na čísla než na lidi a naopak.

-pk-

Zdroj: Sales & Marketing Management - americký server pro obchodníky a marketéry
Zobrazit přehled článků ze zdroje Sales & Marketing Management
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace