Malá tajemství těch nejúspěšnějších

Jak neúspěšnější společnosti využívají odměny k přitahování a udržení nejlepších talentů? Překvapivě to nesouvisí s delší výplatní páskou. Jay Schuster, spoluzakladatel Zingheim&Associates Inc. v Los Angeles říká, že lidi si nemůžete koupit. Ve skutečnosti nejsou ty nejlepší společnosti těmi nejlepšími plátci. Vědí, že snaha o udržení lidí vysokými platy vytváří kulturu ambivalentních pracovníků, se kterými nemohou počítat.

Mezi strategie strukturování mzdového systému top společností patří:
* zajišťují soudržný a smysluplný stupeň diferenciace ve vyplácení nejvýkonnějších zaměstnanců,
* management výkonu je vrcholem programu jejich odměnového plánu,
* jednají podle skutečnosti, že jejich současní zaměstnanci chtějí od svého zaměstnavatele zcela jiné věci, než požadovala předcházející generace,
* častěji a otevřeněji komunikují o platu a odměnách dosažitelných silným osobním přispěním.

Podle Schustera má každý komponent odměn za práci své konkrétní využití, podrobněji hovoří o základní výši platu, motivačních odměnách, benefitním programu, uznání a „oslavování“ dobré práce a pravidelném hodnocení.
-ba-
Zdroj: Wetfeet.com - americký portál s nabídkami zaměstnání a informacemi o trhu práce
Zobrazit přehled článků ze zdroje Wetfeet.com
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace