Loď jde ke dnu. Půjdete také?

Pokud se vzhledem k současné krizi blíží konec vaší společnosti, měli byste se na to připravit. Článek shrnuje osm ukazatelů, které předpovídají, že byste měli oprášit životopis a začít aktivně budovat kontakty.

- Schůzky za zavřenými dveřmi. Pokud jsou všechny vaše konferenční místnosti obsazené a jedná se za zavřenými dveřmi, ukazuje to na brzké snižování stavů. Věnujte pozornost tomu, co vám říká vaše intuice.

- Divné tváře. Když se rozhlédnete kolem a vidíte samé nové tváře, firma začíná nahrazovat stálé zaměstnance dočasnými.

- Špatné ohlasy v tisku. Zapomeňte na klišé, že neexistuje nic jako špatná publicita. Negativní zprávy v tisku ukazují na horší časy.

- Rušení projektů. Jestliže dochází k odkládání nebo omezování projektů, které byly vždy označovány za budoucnost firmy, nebude vaše budoucnost tak dobrá, jak se předpokládalo.

- Odkládání zásadních rozhodnutí. Pokud se rozhodnutí, která dříve zabrala několik dní, odkládají na týdny, věci se zhoršují.

- Šéf se chová, jako by vám dlužil peníze. Pravděpodobně už ví, co bude následovat, ale nechce vám to říci. V takovém případě je lepší klidně a otevřeně se zeptat.

- Ořezávání rozpočtu na vzdělávání. Když vaše organizace neplánuje budoucnost, pravděpodobně žádnou nemá.

- Ubývání obchodníků. Když firma přichází o klienty nebo snižuje počet obchodníků, je to jeden ze signálů, že se potápí. Pravděpodobně nebudete chtít opouštět loď jako poslední.

-kk-

Zdroj: CIO.com - Internetové stránky časopisu CIO pro vedoucí pracovníky v oboru informačních technologií
Zobrazit přehled článků ze zdroje CIO.com
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace