Lákadla a nástrahy komunikačních portálů

Co se týká využití komunikačních portálů pro správu znalostí, jsou nepříjemná vystřízlivění stejně obvyklým jevem jako příběhy o veleúspěšných uživatelích. Článek shrnuje praktické zkušenosti několika společností se zaváděním portálu do systému řízení. Jsou zde uvedené chyby, jichž by se měl zájemce o portál vyvarovat, a důvody hovořící proti zavádění portálu.

Při úvahách o instalaci portálu nelze opomenout nutnost zpětné vazby od jeho uživatelů. Přístup k informacím nesmí být příliš zdlouhavý. Ani některé renomované společnosti v oboru informačních technologií si dosud nejsou výsledky instalace portálu stoprocentně jisté. Důležité je nepodlehnout kouzlu reklamy, držet se vytyčených cílů, učit se od druhých a být vytrvalý.
Zdroj: Knowledge Management Magazine - zdroj informací pro oblast knowledge managementu (správy znalostí)
Zobrazit přehled článků ze zdroje Knowledge Management Magazine