"Krizoví" podnikatelé bývají úspěšnější

Vytisknout

Úsloví co vás nezabije, to vás posílí platí i pro podnikatele. Ti, kteří dokáží udržet svou začínající firmu vprůběhu ekonomické krize, mají totiž nadprůměrnou šanci, že dosáhnou dlouhodobého úspěchu. Ukázal to výzkum největší světové nadace zaměřené na podnikání Kaufmann Foundation.Výzkum analyzoval více než 8000 firem založených vposledních 175 letech. Dospěl kzávěru, že firmy založené vobdobích ekonomické recese mají větší šanci na úspěch. I když se vkrizových obdobích zakládá méně firem,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace