Krizové situace pomůže zvládnout manuál

Vytisknout

Manažeři kterékoliv instituce nebo společnosti by si měli uvědomit, že krizová komunikace začíná mnohem dříve, než vypukne skutečná krize. Existuje totiž množství situací, které se dají předvídat nebo dokonce očekávat. Na krizové situace je třeba připravit se předem, aby management na místo technického řešení krize, nezačal řešit, kdo, co a jak poví médiím.Ještě komplikovanější situace nastává tehdy, když se o krizi dozví management z médií a nemá potuchy o tom, co se ve společnosti děje.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace