Kontext práce: proč a pro koho

Vytisknout

Máte pocit, že se vaši zaměstnanci neangažují? Možná jim chybí smysl. Ve snaze zajistit stále vyšší produktivitu a lepší komunikaci manažeři často zapomínají na vytváření kontextu. Příliš se zabývají tím, aby zaměstnancům sdělovali, jak co dělat, že zaměstnanci nakonec nevědí, proč danou práci dělají a pro koho je určena. Právě tento kontext je ale důležitý pro to, aby zaměstnanci znali perspektivu své práce ve firmě jako celku.Myšlenka vytváření kontextu není ničím novým. V USA se ji například…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace