Klíčem k úspěchu je neúspěch

Vytisknout

Chceme-li dosáhnout úspěchu, zdá se nám nejrozumnější studovat úspěšné lidi a organizace. Výzkum profesora Jerkera Denrella z americké Stanford Graduate School of Business však upozorňuje, že bez sledování neúspěchů a pádů může dojít ke špatnému pochopení podstaty věci.

Autoři populárních knih o úspěšném obchodování se soustředí téměř výhradně na jeden klíčový produkt, který zaznamenal úspěch. Upínáním pozornosti na úspěch však přehlížejí skutečnost, že neúspěšné organizace dělají řadu věcí zcela stejně jako úspěšné. Výkonnost firem navíc ovlivňují i faktory, které se zcela vymykají kontrole managementu. Pochopení chyby má vždy významnou hodnotu. Kdyby nic jiného, ukazuje alespoň to, co by ostatní neměli dělat.

-kk-

**Datum vydání:** VIII/2004
Zdroj: Newswise - americký informační portál pro novináře z oblasti lidských zdrojů, obchodu a vědy
Zobrazit přehled článků ze zdroje Newswise
Štítky: Řízení firmy
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace