Když se týmu nelíbí chování manažera

Chování každého manažera je jiné a závisí na jeho povaze. Může ale znepokojovat členy týmu a mát vliv na jeho práci. Zaměstnanci pak mají pocit, že se jim málo věnuje, málo se zajímá o jejich práci a pracoviště a mohou se pak cítit takovým manažerským stylem nehodnotní. Zvlášť když jim manažer neodpoví ani na pozdrav.

Pokud mají zaměstnanci z manažera a jeho vedení špatný pocit, měli by o tom mluvit nejprve společně a pak konkrétně s ním. Nemusí si totiž být svého chování vědom a už vůbec nemyslí na to, že by to mohl někdo považovat za nesnesitelné. Manažer může mít pocit, že má v týmu skvělé pracovníky, na které je spolehnutí a kteří věci zvládají, takže nepovažuje za důležité věnovat jim nějakou zvláštní pozornost.

Zaměstnanec by tedy neměl chodit kolem horké kaše, ale prostě říct, že se pod jeho vedením necítí dobře, že mu vadí, jak málo pozornosti týmu věnuje, že s ním neřeší některé důležité otázky, a že si myslí, že by tým s jeho radami a lepším vedením fungoval lépe. Pak už záleží jen na manažerovi, jak na tuto připomínku zareaguje.

-pk-

Zdroj: Joan Lloyd & Associates - stránky americké koučky Joan Lloydové
Zobrazit přehled článků ze zdroje Joan Lloyd & Associates