Když je matka obchodní partner

Emily, 29 a Annie, 56 vedou společně obchod s oblečením pro těhotné v Detroitu. Annie byla šokována, když dorazila pestrobarevná trika, která objednala Emily. Dle jejího názoru by to přece nikdo nenosil. Kvůli podobným drobným rozdílům v názorech Emily kdysi tvrdila, že by v životě se svou matkou nemohla pracovat - ale stalo se!

Před časem si Emily všimla, že spousta jejích těhotných vrstevnic si jezdilo nakupovat oblečení do Chicaga, protože zdejší nabídka se jim zdála chudá. Emily vycítila obchodní příležitost. Její matka před časem spoluvlastnila obchod s dárkovým zbožím a přestože měla pochyby, nechala se přesvědčit.

Partnerství otec a syn jsou klasická, ale společnost matka a dcera je stále jakousi novinkou, přestože tu taková partnerství byla, jsou a budou, ovšem v daleko menších počtech než ta mužská.

Přestože neexistují žádné statistiky, je jasné, že počty takových společností rostou a mnohé z nich se odvažují daleko za hranice tradičních ženských sfér. V obchodě stejně jako v životě, vztah matka - dcera může být komplikovanější než otec a syn. Emily vlastní obchod, ale považuje matku za partnera. Rozdělily si povinnosti. Emily tvrdí, že občas vychází najevo role matka - dcera: "Stále chce být mou matkou, dokonce i když pracujeme". Přesto Annie tvrdí, že ji obchod pomohl uznat osobnost její dcery a nechávat spoustu věcí na ní.

-av-

Zdroj: Startup Journal - portál amerického listu Wall Street Journal pro začínající podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Startup Journal