Kdy a jak outsourcovat?

Vytisknout

Outsourcing může být strategickým nástrojem pro produktivnější a ziskovější firmy, pokud jej dokážou správně využít jako výhodu. Měly by vycházet z následujících kritérií.- Daná aktivita není ústřední pro generování zisku firmy nebo konkurenčního úspěchu.- Jde o rutinní práci, která firmě ubírá hodnotný čas a energii.- Jde o úkoly, které jsou jednorázové nebo se opakují v cyklech.- Je levnější zajišťovat dané aktivity externě než interně.- Danou aktivitu lze interně vytvářet levněji, ale ubírá…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace