Kdo chce investici, musí vědět na co

Investoři se shodují na tom, že stejně důležitá, ne-li důležitější, než prezentace výrobků a služeb zájemců o investici, je osobnost daného podnikatele a vedoucích představitelů jeho firmy. Často se totiž rozhodují podle toho, jak snadno se jim bude s těmito lidmi spolupracovat. Jak tedy získat investora?

- Buďte otevření kritice a otázkám. Investor chce z dlouhodobého hlediska porozumět danému byznysu a jeho potenciálu. Pokud nebudete ochotni sdílet tuto informaci, neočekávejte peníze.

- Buďte otevření návrhům a doporučením investorů. Investoři nemusejí rozumět vašemu byznysu a trhu tak dobře jako vy. Nebyli by však tam, kde jsou, kdyby neměli dobrý smysl pro byznys.

- Pochopte svůj trh. Pokud nebudete znát svůj trh a způsoby, jak prodat své výrobky nebo služby, investorovi nebudete trvat dlouho, než to zjistí.

- Připravte si jasný plán, jak investovat získané peníze. Nic neodradí investora tak rychle jako někdo, kdo neví, co potřebuje ke zprovoznění a udržení svého byznysu v chodu.

-kk-

Zdroj: Bloomberg Businessweek - portál prestižního amerického týdeníku Business Week a mediální agentury Bloomberg
Zobrazit přehled článků ze zdroje Bloomberg Businessweek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace