Kdo a proč by měl ve firmě začít se sociálními médii?

Vytisknout

To byl název zajímavé prezentace konzultanta sociálních médií Adama Zbiejczuka na konferenci „Nový svět firemní spolupráce: SOCIAL BUSINESS.“ Sociální sítě jsou totiž tradičně vnímány především jako marketingový nástroj. Skutečnost je však mnohem komplexnější, proto je není radno ignorovat. Sociální média se široce využívají pro zákaznické služby (aftercare), PR, marketing, web marketing, prodej a HR. Projektový manažer pro sociální sítě bude mít tedy velmi široký záběr činnosti. Pro úspěch…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace