Každá značka může být úspěšná

Nezáleží na tom, jak dobrá je vaše značka. Záleží na tom, jak velkou má reklamu a propagaci, a například také na tom, kdo se o vás kde zmíní. Od vzniku značky k její úspěšnosti je totiž dlouhá cesta. Abyste došli opravdu na ten správný konec, je třeba se vyvarovat některých chyb.

Největší chybou je zařadit produkt mezi ostatní, se standardní cenou a čekat, že si ho někdo všimne. Nadřaďte váš produkt ostatním. Přidejte k němu dárek, umožněte on-line nákup, vymyslete reklamu, která ukáže spojitost výrobku a publika.

Nepodceňujte design. Design je to, co člověk jako první uvidí a co ho zaujme. Jestli jsou vaši zákazníci zvyklí na určitý druh designu, neměli byste ho radikálně měnit, naopak se můžete po několika letech vracet k designům starým.

Zapomeňte na hranice dané země a začněte obchodovat také se zahraničím. Nemůžete přece vědět, kde všude může váš výrobek zaujmout. Nejčastějším důvodem, proč společnosti do zahraničí neexpandují, je obava.

Každá značka se stane produktem, který pro určitého zákazníka představuje to, co hledá a očekává: klid, výhodu, sílu, pýchu, krásu atd.

Jestliže značka selže, důvod je mnohdy v lidském potenciálu a podcenění nebo odbytí tohoto faktoru. Abyste se dostali do spotřebitelské mysli, musíte si uvědomit, že vaše značka nežije ve vašem produktu ani ve skaldu, ale ve vyhlídkách a mínění konzumentů.

-pk-

Zdroj: Sales & Marketing Management - americký server pro obchodníky a marketéry
Zobrazit přehled článků ze zdroje Sales & Marketing Management