Je čas ke strategické spolupráci

Vytisknout

Mnoho manažerů dnes inovuje obchodní taktiku firmy. Stejný význam jako vnější činitele (situace na trhu, konkurence, trendy...) má i zvážení strategické spolupráce. Nejprve ovšem musíte pečlivě promyslet, jaké charakteristické vlastnosti by váš příští obchodní partner měl mít pomůže vám k tomu třeba podrobnější pohled do řad vašich nynějších spolupracovníků.Zaměřte se identifikaci nejperspektivnějších potenciálních strategických partnerů. Pokuste se definovat, se kým se vám nejlépe pracuje a…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace