Jak získat talentované lidi v konkurenci Googlu, Applu a Amazonu

Vytisknout

Firmy, pro které chtějí pracovat mladí lidé i zkušení odborníci, mají obvykle image velmi autentických a transparentních organizací. Firemní kultura je totiž to, co od sebe konkurenční společnosti odlišuje nejvíc. Například kultura ve společnosti Salesforce.com je, podle jednoho z jejích předních manažerů, budována s důrazem na inovace, důvěru a týmový úspěch. Její zaměstnanci potom rádi sdílejí své dojmy se svými přáteli a známými.Většina menších firem, které se snaží získat talentované…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace