Jak získat respekt i lásku zaměstnanců

Vytisknout

Pokud jste manažer nebo podnikatel, je pro vás důležitější být respektován než milován. Můžete však mít obojí. Chcete-li, aby vás zaměstnanci měli rádi, nemusíte budovat kult své profesionality. Podstatné je, abyste měli zájem o hlubší vztahy se zaměstnanci. Znamená to zajímat se o jejich problémy, pracovní styl, stresory a role vcelkovém chodu firmy. Jde také o to, abyste si jich všímali, dokázali jim projevit uznání a naslouchali.Autor článku Paul Facella pracuje 34 let u společnosti McDonald'…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace