Jak vybudovat důvěru ve vaši firmu

Zákazníci potřebují důvod, aby věřili vaší společnosti. Článek shrnuje několik klíčových doporučení, jak přesvědčit skeptiky o důvěryhodnosti vaší společnosti.

- Celý příběh. Řekněte zákazníkům přesně, jak můžete udělat to, co jiné společnosti neumějí. Vysvětlete, proč je vaše nabídka jiná.

- Reference. Požádejte odborníky a zákazníky, aby otestovali vaši efektivitu. Výsledky můžete zpracovat například do podoby videa.

- Názorná ukázka. K větší důvěryhodnosti vám pomůže, umožníte-li zákazníkovi vidět, cítit nebo se dotknout vašich produktů.

- Původ. Ukažte zákazníkům zdroje materiálů, které používáte, dovednosti svých lidí nebo ceny, které jste vyhráli.

- Fakta. Podložte svá tvrzení fakty.

- Záruka. Záruka může být velmi silným zdrojem důvěryhodnosti, zejména je-li odvážná.

-kk-

Zdroj: Bloomberg Businessweek - portál prestižního amerického týdeníku Business Week a mediální agentury Bloomberg
Zobrazit přehled článků ze zdroje Bloomberg Businessweek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace