Jak udržet na pracovišti dobrou náladu

Vytisknout

To, že by měl manažer umět se svými podřízenými komunikovat, se všude stále dokola zdůrazňuje. Ale jak? Existují na to nějaké tipy? Ano a existují i jiné, jak udržet atmosféru pracoviště v klidu a pohodě.

- Učte zaměstnance kancelářské komunikaci. Ne vždy je totiž na místě způsob komunikace, který znají z domova nebo ze společnosti přátel.

- Udělejte průzkum, co jednotliví členové týmu očekávají: od vás, od práce, od sebe navzájem i sebe samotného.

- Zřetelně zdůrazňujte pracovní priority a povinnosti a poskytujte zpětnou odezvu při řešení problémů nebo úspěšně dokončené akci.

- Mluvte s týmem o odměnách a nabízejte v rámci možností různé varianty.

-Nebuďte zavření v kanceláři, ale pohybujte se v týmu.

-pk-
Zdroj: Sales & Marketing Management - americký server pro obchodníky a marketéry
Zobrazit přehled článků ze zdroje Sales & Marketing Management
Štítky: Firemní kultura
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace