Jak správně investovat do reklamy?

Vytisknout

Které reklamní médium je pro vás nejefektivnější? Noviny, Zlaté stránky, e-mail, rozhlas, časopisy a billboardy, o všech se hlásá, že jsou nejlepší. Pravdou je, že masmédia ztrácejí své masy a nemusejí fungovat tak dobře jako dřív. Pro většinu z vás jsou ale vše, co máte. Klíčové je umět je lépe užívat. Za předpokladu, že chcete lidem říci něco, co chtějí slyšet, existují tři kritéria, která určují, kterému médiu byste měli dát přednost:- Osobnost. Jaký je psychologický profil nebo osobnost…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace