Jak se stát úspěšným (a snad i bohatým) díky blogu

Je naprosto jasné, že byste neměli pokrýt celý svůj web reklamami. Čtenáře reklamy vesměs vůbec nezajímají a ruší je. Tímto způsobem jim pouze jasně ukážete, že poskytování přínosného obsahu není vaší prioritou číslo jedna. Váš blog prostě nesmí vypadat jako billboard.

Ilustrační snímek

Jeden Američan si například každý měsíc vydělá 10 000 dolarů blogováním o trendech v zastřihování kaktusů. Chtěli byste si i vy vydělat peníze prostřednictvím blogu? Máme pro vás několik tipů z článku publikovaného na webu addicted2success.com... a formuloval je samotný zakladatele tohoto úspěšného webu.

Nechte se vést svou vizí

Majiteli byly za Addicted2Success nabízeny miliony dolarů už 3 roky poté, co tento web nastartoval. On však neprodal a po několika výkyvech, několika technických problémech a pochybnostech se postupně naučil, jak vytvořit skutečně velice úspěšný blog. Vize je pro to zcela zásadní, protože vás disciplinuje, vybírá pro vás přátele a určuje vaše rozhodování v tom, čemu říct ano a čemu ne.

Sdílejte a pečujte

Jste součástí komunity lidí, kteří na webu sdílejí informace. Když někdo připraví skvělý článek, můžete se o něm zmínit a odkázat na něj. Ostatní blogeři tohle milují. Budete se divit, kolik příležitostí se vám vrátí a jak vás ostatní lidé podpoří. A ostatní blogeři zpravidla zas odkážou na váš blog.

Skutečnost je stejně taková, že se lidé na jiné weby dívají, takže odkazem jinam ve skutečnosti své pravidelné publikum neztratíte. Právě naopak, vaše publikum bude vědět, že jste je nasměrovali na kvalitní článek. Budou mít další důvod vám věřit a na váš web se vrátit.

Buďte opatrní při studiu konkurentů

Ano, měli byste se zajímat o konkurenci. Nicméně když blogujete, spíše to nedělejte. Musíte totiž mít svůj jedinečný hlas, abyste přilákali lidi, kteří jsou vám podobní a které právě vy oslovíte.

Když píšete články ve svém vlastním stylu, dostáváte se do pozice, kde žádnou konkurenci nemáte. Samozřejmě musíte mít jasno v tom, kdo je vaše cílová skupina, jaké má zájmy. Váš záběr nesmí být příliš široký. Nesnažte se tak např. pokrýt všechna odvětví byznysu. Soustřeďte se raději na jedno téma.

-jk-

Zdroj: Addicted2Success - web věnovaný osobnímu rozvoji a úspěchu v podnikání i životě
Zobrazit přehled článků ze zdroje Addicted2Success