Jak se informační technologie prosadí během ekonomické krize?

Při neustálém snižování rozpočtů musí podniky důkladně zvážit, do jakých informačních technologií budou investovat. Zahraniční průzkum však ukázal, že se IT nakupovat budou. A to i přes fakt, že náklady na IT představují průměrně pouze jedno procento rozpočtu. Po jakém softwaru tedy bude poptávka?

Respondenti průzkumu se rozhodli investovat do IT pro oblasti správy dokumentace, webových analýz, zákaznických služeb a podpory, a webové správy. Vysokou prioritu přičítají nákupu softwaru především ti, kdo chtějí investovat do oblasti zákaznických služeb. Nejvíce se však bude nakupovat IT pro dodávku a prodej. Naopak malý důraz je kladen na průmyslovou složku. Programy pro partnerské vztahy firem také nezaznamenaly vysoké procento poptávky, zde ovšem průzkum není příliš objektivní, protože nebere v potaz úzké zaměření takových programů na určité typy podniků.

**Datum vydání: II/2002**
Zdroj: CRM Daily - americký portál věnovaný CRM a knowledge managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje CRM Daily