Jak přežít každou krizi v podnikání

Řada firem selhává a končí kvůli zbytečným nedbalostem. Článek přichází s pěti radami, jak si udržet byznys v jakékoli krizi.

- Dokončujte, co jste začali. Budujte si reputaci někoho, kdo dokončí vše, co začal. Orientujte se na výsledky. Neangažujte se ve svých aktivitách jen proto, abyste se zúčastnili - chtějte vyhrát.

- Snažte se co nejvíce přiblížit dokonalosti. Dávejte si laťku vysoko. Nepřijímejte průměrnost. Vytyčujte si osobní cíle, které budou vyšší než cíle vaší organizace. Nikdy se nespokojte se současným stavem, snažte se poskytovat stále lepší služby.

- Nepřestávejte se učit. Lídra z vás dělá to, co víte a zároveň to nevědí vaši lidé. Nikdy však nemůžete vědět všechno, proto je třeba stále se učit. Pokračující rozvoj je předpokladem úspěchu.

- Dělejte něco navíc. Nebuďte průměrným člověkem. Snažte se dělat něco navíc, co ostatní nedělají.

- Věnujte pozornost své práci. Bez vaší účasti váš byznys neporoste. Věnujte proto své práci plnou pozornost. Investujte svůj čas i energii. Omezte aktivity, které vám v tom brání.

-kk-

Zdroj: ezinearticles.com - Databáze odborných článků pro elektronické magazíny.
Zobrazit přehled článků ze zdroje ezinearticles.com